«Універсал 4 online»
Діагностично-проектувальний комплекс (ДПК) «Універсал 4 online» – це комп’ютерний комплекс (програма), розроблений к.п.н. В. О. Киричуком на основі інноваційних освітніх психолого-педагогічних технологій, що створені на засадах проектування особистісного розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Діагностично-проектувальний комплекс функціонує на основі восьми взаємозалежних і взаємодоповнюючих психолого-педагогічних технологій, а саме: діагностика, аналіз, конструювання, програмування, моделювання, планування, творення, реалізація, що складають цілісну навчально-виховну систему загальноосвітнього навчального закладу.
Програмою передбачено автоматичне переведення учнів до наступних класів з урахуванням покласної диференціації, перегляд та друк результатів моніторингу розвитку конкретного учня в динаміці його особистісного розвитку, моніторинг розвитку учнів класних колективів та навчального закладу, характеристики учня та класного колективу, конкретні рекомендації з корекції розвитку учня та класного колективу тощо.
http://www.universal-school.com
Шкільна служба порозуміння
Шкільна служба порозуміння (ШСП) - це команда підготовлених старшокласників-посередників (медіаторів), які допомагають своїм ровесникам розв'язувати конфлікти мирним шляхом, використовуючи у роботі відновні практики - медіацію однолітків, коло тощо - і працюють над формуванням безпечної атмосфери в навчальному закладі.
Розвиток служби медіації в гімназії є важливою соціальною інновацією і стає одним із пріоритетних завдань в сфері сучасного виховання та освіти.
В нашому закладі діє шкільна служба порозуміння « FirSTep». У 2018 році вона була нагороджена дипломом за ІІ місце в конкурсі « Краща шкільна служба порозуміння -2018»
Діяльність нашої служби базується на принципах відновного підходу, який передбачає:
- Повагу до особистості, віру в її здатність вирішувати конфлікти у найкращий для себе спосіб- учасники конфлікту активно залучені до процесу обговорення та самостійно приймають рішення щодо подальших дій; тому медіатор –це не суддя, не порадник, а « той , хто допомагає спілкуватися»;
- Відповідальність у стосунках та стосовно інших – процес переговорів побудовано таким чином, щоб учасники конфлікту мали можливість зрозуміти один одного, усвідомити власні вчинки та наслідки, до яких вони призводять, тобто власну відповідальність. Атмосфера довіри і поваги сприяє тому, що учасники конфлікту охочіше беруть на себе зобов'язання щодо виправлення ситуації або відновлення стосунків;
- Віра в кожну особистість та її здатність змінюватися- вірішення конфлікту за участю медіатора побудовано як процес переговорів партнерів, а не суперників,що сприяє засвоєнню учнями іншої конструктивної моделі розв'язання конфліктів , яку вони можуть використовувати в майбутньому.
|