Неділя, 19.05.2019
Ковельська міська гімназія
Меню сайта
Абітурієнту
Наше опитування
Чи подобається Вам навчатись в гімназії?
Всього відповідей: 811
Святкові дні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
On-line перекладач
Переклад з : Перекласти на:
 
 
    

     Ковельська міська гімназія була відкрита 1 вересня 1997 року на виконання регіональної програми «Пошук, навчання і виховання обдарованої учнівської молоді «Творча обдарованість».

     У вересні 2017 року гімназії присвоєно ім’я видатного українського діяча Олени Пчілки та перейменовано на комунальний заклад «Ковельська міська гімназія імені Олени Пчілки» на підставі рішення Ковельської міської ради Волинської області за № 28/43 від 17.08.2017р.

 

 

Гімназія здійснює інноваційну діяльність за такими напрямками:

  • Розвиток обдарованості гімназистів;
  • Профілізація старшої школи;
  • Впровадження інформаційних технологій;
  • Розвиток критичного мислення;
  • Участь у Всеукраїнській програмі освіти для демократичного громадянства «Демократична школа»;
  • Участь у Всеукраїнській асоціації лідерів учнівського самоврядування «Сокіл»;
  • Участь у Всеукраїнському експерименті за інноваційним освітнім проектом шкільна електронна бібліотека – «ШБІЦ-інфо»;
  • Участь у Міжнародних програмах та проектах; міжнародне співробітництво.

У гімназії створено умови щодо профільного навчання за такими профілями, як філологічний (іноземна філологія) та математичний. Зокрема,

  • враховано освітні потреби і природні нахили гімназистів (діагностика, анкетування учнів та їхніх батьків);
  • підібрано якісний кадровий склад педагогічних працівників;
  • створено матеріально-технічну базу гімназії;
  • здійснено навчально-методичне та нормативне забезпечення навчально-виховного процесу;
  • налагоджено співпрацю з вищими навчальними закладами та іншими освітніми установами; укладено договори про спільну навчально-наукову та педагогічну діяльність:
    • з Луцьким національним технічним університетом (кафедрою комп’ютерної інженерії);
    • Національним авіаційним університетом;
    • Східноєвропейським національним університетом (кафедрою практики англійською мовою);
    • Рівненським регіональним центром Інституту обдарованої дитини НАПН;
    • Інститутом обдарованої дитини НАПН України;
    • Державним університетом телекомунікацій;
    • Київським міжнародним університетом.

Отож, гімназійна система допрофільної та профільної освіти є відкритою системою. Також проведено організаційно-методичні заходи щодо забезпечення профільності навчання:

  • врахування педагогічним колективом принципів особистісно зорієнтованого підходу;
  • вивчення перспективного педагогічного досвіду роботи гімназій України та освіти за рубежем;
  • участь у міських, обласних, регіональних, Всеукраїнських семінарах з даних проблем.

Добір змісту й організація профільного навчання здійснюється на основі застосування та поєднання основних принципів профільного навчання:

  • принципу діагностико-прогностичної реалізованості (виявлення здібностей учнів з метою обґрунтованої орієнтації на профіль навчання; розподіл учнів за рівнем освітньої підготовки, інтересами, потребами, здібностями й нахилами);
  • принципу варіативності та альтернативності (освітніх програм, технологій навчання й навчально-методичного забезпечення);
  • принципу наступності та неперервності (між допрофільною підготовкою та профільним навчанням);
  • принципу гнучкості (змісту і форм організації профільного навчання, зокрема при потребі дистанційного та індивідуального навчання; забезпечення можливості зміни профілю).

Організація навчальної діяльності

КЗ «Ковельська міська гімназія імені Олени Пчілки» діє 16 класів, у яких навчається 441 учень. 1-5-х класах здійснюється допрофільна підготовка, починаючи з 1-го класу, поглиблено вивчається англійська мова та математика відповідно до профільної спрямованості класів у майбутньому. У старшій школі функціонує 2 класи філологічного профілю (іноземна філологія), 2 математичного профілю. Робочий навчальний план КЗ «Ковельська міська гімназія імені Олени Пчілки» на 2018-2019 навчальний рік передбачає роботу установи за п’ятиденним навчальним тижнем для 1-7-х класів.

З метою виконання вимог Державного стандарту навчальний план містить усі предмети інваріантної складової.

Навчальні плани класів математичного та філологічного спрямування забезпечують наступність у навчанні. Робочий план був складений за результатами моніторингу якості базової та повної загальної середньої освіти, вивчення практичним психологом гімназії рівнів психофізіологічних можливостей учнів в рамках психолого-педагогічного експерименту, соціальному запиту учнів, побажань учнів, батьків. Відповідно до запитів батьків, у 2018-2019н.р. у класі математичного спрямування відкрито групу з поглибленим вивченням іноземної (англійської) мови.

Зміст варіативної складової конкретизовано з урахуванням особливостей організації освітньої процесу та індивідуальних освітніх потреб, інтересів та нахилів учнів, рівня навчально-методичного та кадрового забезпечення закладу, а також з метою забезпечення безперервної освіти. Варіативна складова навчального плану використана на

  • підсилення предметів інваріантної складової (української, англійської та німецької мови у класах філологічного спрямування; української, англійської мови та математики у класах математичного спрямування)
  • запровадження факультативів та курсів за вибором.

Питання змісту годин варіативної складової обговорюються на засіданні педагогічної ради. Нові мотиви опанування державної мови (вихід на рівень міжнародного спілкування, дипломатичних відносин та ін.) вимагають оновлення методики викладання української мови, диференційованого підходу до визначення мінімальних, достатніх і спеціальних грунтовних знань та умінь з української мови. Відповідно до методичних рекомендацій щодо ефективного використання варіативної складової з української мови та літератури уже в 1-4 класах впроваджено елементи допрофільної підготовки школярів з української мови та літератури, що дає змогу максимально враховувати індивідуальні розумові особливості учнів, готувати до зовнішнього незалежного оцінювання та виявити їхні інтереси й нахили до певних предметів з метою профорієнтації: «Орфографічний практикум», «Практикум із синтаксису української мови».

У профільних класах іноземної філології продовжується вивчення спецкурсів «Країнознавство Англії, США», «Література Англії, США»; у математичних – «Методи розв’язування задач з математики», «Основи програмування», введено новий курс за вибором «Фінансова грамотність». Під час розподілу годин варіативної складової навчального плану у 1-7 класах враховано не лише пізнавальний аспект курсів за вибором, а й розвивальний та виховний та враховано участь у проекті «Демократична школа». З цією метою організовано вивчення загальнорозвиваючих курсів за вибором: «Основи поетичної творчості», «Країни Євросоюзу», «Гіди-перекладачі», «Основи журналістики».

Допрофільна та профільна підготовка учнів відповідно до робочого навчального плану дає змогу повніше реалізувати принцип особистісно орієнтованого навчання, створює сприятливі умови для врахування індивідуальних особливостей, інтересів та потреб учнів, орієнтації гімназистів на майбутню професію.

Наша адреса: Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 49, т. (03352) 5-95-08, e-mail: k_mg@i.ua

 

Форма входу
Календар новин
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
Архів новин
Пошук
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Фотоновинки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Map
Copyright Гімназія ©2008 - 2019