Вівторок, 22.09.2020
Ковельська міська гімназія
Меню сайту
Наше опитування
Чи подобається Вам навчатись в гімназії?
Всього відповідей: 985
Головна » 2019 » Грудень » 29

Адже людина починається з добра.. Особливо цього тепла потребують обділені долею одинокі люди...Хай наші новорічні пісні і солодощі хоч трохи прикрасять їм цей світ. Група вокалістів-волонтерів із числа гімназистів перших класів відвідала будинок одиноких людей похилого віку. У складі юних волонтерів: Мельничук Анна, Самчук Анастасія, Васейко Анастасія, Шевчук-Шлюєва Софія, Ткачук Христина, Рудь Алевтина, Киця Маргарита, Баюк Каміла. А справжнім дивом нашої благородної справи стала жива троянда, яка розквітла 24 грудня, як хороший знак уваги природи за добру справу..

Переглядів: 90 | Дата: 29.12.2019 | Рейтинг: 0.0/0

Урочистий ритуал інавгураціїї президента учнівського колективу зібрав гімназійну родину 19 грудня. Сметюх Олег урочисто присягнув на вірність кращим традиціям гімназіїї та Кодексу честі гімназиста. Вперше була підписана угода про співпрацю педагогічного, учнівського та батьківського колективів. Раду президента очолила Григола Софія.

Переглядів: 106 | Дата: 29.12.2019 | Рейтинг: 1.0/1

19 грудня наша гімназія радо вітала учнів 1-А та 1-Б класів, адже  їх урочисто  прийняли у гімназисти. Магістр  Шкільних Наук прийняв рапорти, візитки класних  колективів. Зі щирими словами вітань до дітей, батьків та колег звернулася Олена Іванівна Вальчук, директор гімназії. Юних  гімназистів привітав президент учнівського колнктиву  Сметюх Олег.

Переглядів: 98 | Дата: 29.12.2019 | Рейтинг: 0.0/0

Сутність формувального підходу пов’язана із систематичним відстеженням індивідуального просування школярів у процесі навчання для своєчасної корекції; з активним залученням учнів до процесу оцінювання власної діяльності. Її також можна укласти в алгоритм: формуємо оцінюючи – оцінюємо формуючи. Такий контроль спрямований на визначення ефективних шляхів прогресування конкретного учня у навчанні, мотивування його на здобуття максимально можливих результатів. Учитель перебуває не над учнем у цьому процесі, а поруч – допомагає перейти на вищу сходинку досягнень. Під час перевірки, наприклад, письмових робіт з’ясовується не те, скількох помилок припустився учень і на скільки меншим буде його бал від максимального, натомість, якого рівня він зміг досягти, на скільки вищим чи нижчим є нинішній результат порівняно з попереднім його ж результатом, а не з досягненнями інших дітей у класі, а також чи відповідає він очікуванням школяра. Це спр ... Читати далі »

Переглядів: 104 | Дата: 29.12.2019 | Рейтинг: 0.0/0

Форма входу
Календар новин
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Kovel-Gimnazia © 2020