Вівторок, 22.09.2020
Ковельська міська гімназія
Меню сайта
Наше опитування
Оцініть сайт гімназії
Всього відповідей: 747
Головна » 2019 » Листопад » 24 » Міжнародна конференція у Флоренції
Міжнародна конференція у Флоренції
16:21

На запрошення Ради Європи, я мала чудову можливість брати участь у Міжнародній конференції «Компетентності в дії», яка проходила в рамках програми «Демократична школа» під гаслом «Вільно спілкуватись, безпечно навчатись» 14-15 листопада у Флоренції. На конференції були присутні 140 учасників, які представляли 86 шкіл 25-ти країн Європи. Делегація з України складалася з п’яти директорів закладів освіти (Ковель, Київ, Кропивницький, Конотоп, Миргород) та п’яти вчителів англійської мови (Миколаїв, Ірпінь, Мелітополь, Ніжин, Слов`янськ). На відкритті конференції учасників привітали представники Ради Європи, міністерства освіти Італії та ректорату університету Флоренції.

Варто зазначити, що я здобула цінний досвід з проблеми розвитку демократичної культури в школі. Ми детально проаналізували Рамку компетентностей для культури демократії, яка є важливим документом, що ґрунтується на цінностях Ради Європи, а саме: правах людини, демократії та правовладді. Важливо зауважити, що Рамка є інструментом для створення навчальних програм, педагогічних та оцінювальних інструментів, придатних у різних ситуаціях і для різних освітніх систем, щодо різних соціальних партнерів – учнів, педагогів, методистів. Основна суть Рамки – це розширення прав і можливостей. Вона пропонує всебічну концептуальну модель компетентностей, необхідної для того, щоб ми могли діяти як демократично та міжкультурно компетентні громадяни. На панельній дискусії ми обговорювали інструмент для розбудови демократичної культури в школі. Адже, у якому суспільстві житимуть наші діти завтра, значною мірою залежить від того, яку освіту ми дамо їм сьогодні. Необхідно, щоб наша молодь набувала знань і цінностей, отримувала можливість бути відповідальними громадянами у сучасному демократичному світі. На практичному занятті нас детально ознайомили з двадцятьма компетентностями, які розподілено на чотири сфери – цінності, ставлення, вміння, знання та критичне розуміння. Для кожної з двадцяти компетентностей для культури демократії було розроблено та апробовано дескриптори цих компетентностей. Ми отримали детальну інформацію про дескриптори, тобто твердження, що вказують на конкретну поведінку людини з певним рівнем компетентності. Ці дескриптори становлять собою важливий і корисний інструмент для створення навчальних програм, планування, навчання та оцінювання. Ми проаналізували ключові дескриптори (базового, середнього та вищого рівня) цінностей, ставлень, навичок та знань, особливості процесу розвитку тестування та рівнів дескрипторів. Важливо було ознайомитися з набором дескрипторів, які апробували вителі-добровольці в конкретних закладах освіти 16-ти європейських країнах. На практичному занятті з проблеми портфоліо, я зрозуміла, як важливо організувати роботу в школі так, щоб кожен учень мав своє портфоліо, адже воно демонструє його особисте зростання, дає змогу визначити та скоректувати індивідуальну траєкторію розвитку дитини. Важливо, що учасники конференції мали можливість поділитись досвідом з представниками шкіл європейських країн про те, як розвивати демократичну культуру в школі та запозичити новий прогресивний досвід. Цікавим було спілкування у групах щодо розбудови демократичного середовища в закладах освіти. Я працювала разом з представниками шкіл Англії, Норвегії, Шотлндії, Швеції, Румунії, Греції, Італії, Швейцарії, Фінляндії та Австрії. Ми розповідали про свої проєкти, співуправління в школах, співпрацю з громадою та напрацювали спільне бачення щодо подальших кроків у розбудові освітнього середовища в школах. Корисною для нас була участь у практичному занятті, де учасники демонстрували презентації та постери про проєктну діяльність школи та особливості розвитку демократичного середовища, розповідали про свої труднощі та досягнення. Варто зазначити, що на конференції нам запропонували якісні стандарти для навчання учнів методом соціальних проектів. Проаналізували, які компетентності, а саме навички, цінності, ставлення та знання потрібно практикувати, щоб успішно вирішувати суспільні проблеми. На конференції ми отримали в подарунок цінні книги з проблеми створення демократичного середовища в школах.

Директор гімназії О.І. Вальчук

Переглядів: 101 | Добавив: kovelgim | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего коментарів: 0
Добавляти коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входу
Календар новин
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Kovel-Gimnazia © 2020